|
I følge kalenderen, så er det sommer, men det kan vist ikke mærkes særlig meget på vejret!
Bestyrelsen i Hedensted Lokalafdeling vil dog alligevel ønske alle vore medlemmer og modtagere af nyhedsbrevet en rigtig god sommer. Inden længe bliver dagene kortere og kortere, men vi har dog stadig en del måneder med lyse aftener.
Venlig hilsen Ældre Sagen Hedensted
|