|
Lyset og de lange, lyse dage minder os om, at sommeren er over os. I lokalafdelingen vil vi gerne benytte lejligheden til at ønske dig en rigtig god og fredelig sommer.
Tak for mange gode og berigende stunder i den forgangne tid. Det er altid en stor glæde at samles, og vi ser allerede nu frem til, at vi igen skal mødes om endnu flere spændende arrangementer og godt samvær på den anden side af sommermånederne.
Selvom kalenderen siger sommer, har vi dog ét enkelt, men meget væsentligt arrangement tilbage på programmet før pausen, som vi håber, du vil overveje at deltage i. Læs mere nedenfor.
Venlig hilsen Ældre Sagen Løgumkloster-Bredebro-Skærbæk
|