Aeldresagen
 
Ølstykke

Nyt fra din lokalafdeling

 

Kære medlem

 
 
Lad os mødes over en kop kaffe inden vi går i samlet flok til årets gåtur i kommunen.

Lørdag den 22. august inviterer botilbuddene Skelhøj og Søvænge til “Gå for fællesskabet” – en hyggelig gåtur for alle borgere i Egedal Kommune. Gåturen starter kl. 11 ved Ølstykkehallen.

Arrangementet blev afholdt for første gang i 2025 og er arrangeret af beboere fra de to botilbud, der har ønsket at skabe et ligeværdigt fællesskab, hvor den enkelte uanset alder eller funktionsnedsættelse kan være en del af en begivenhed, der inkluderer alle – ikke kun mennesker med handicap.
Sidste år deltog mere end 250 mennesker, og nu gentages succesen med en fælles dag fyldt med bevægelse, fællesskab og god stemning

Deltagelse i gåturen er gratis, men kræver tilmelding senest 30. juni kl. 16.00:
https://place2book.com/da/sw2/sales/qrmx4te6lk

 
Medlemmer af Ældre Sagen er velkommen på Græstedgård i Stalden kl. 9:30. Så giver vi en kop formiddagskaffe inden vi følges ad til Ølstykkehallen kl. 10:30.
Kaffen er også gratis, og kræver også tilmelding senest 30. juni kl. 16.00 enten på hjemmesiden eller på telefon 20270010.

HUSK AT TILMELDE DIG TIL BEGGE DELE - både til gåturen på linket ovenfor og til kaffen på den røde tilmeldingsknap ovenfor.

Tilmelding til kaffen

 
Har du spørgsmål vedrørende arrangementet, så ring til Eva Baden tlf. 20 27 00 10 eller til Benny Bauner tlf. 30 49 49 08.
Har du brug for hjælp til bookingen, så ring til Jens Andersen tlf. 21 49 06 92 eller til Eva Baden tlf. 20 27 00 10.

Se alle aktiviteter og arrangementer


Besøg vores hjemmeside