|
Lad os mødes over en kop kaffe inden vi går i samlet flok til årets gåtur i kommunen.
Lørdag den 22. august inviterer botilbuddene Skelhøj og Søvænge til “Gå for fællesskabet” – en hyggelig gåtur for alle borgere i Egedal Kommune. Gåturen starter kl. 11 ved Ølstykkehallen.
Arrangementet blev afholdt for første gang i 2025 og er arrangeret af beboere fra de to botilbud, der har ønsket at skabe et ligeværdigt fællesskab, hvor den enkelte uanset alder eller funktionsnedsættelse kan være en del af en begivenhed, der inkluderer alle – ikke kun mennesker med handicap. Sidste år deltog mere end 250 mennesker, og nu gentages succesen med en fælles dag fyldt med bevægelse, fællesskab og god stemning
Deltagelse i gåturen er gratis, men kræver tilmelding senest 30. juni kl. 16.00: https://place2book.com/da/sw2/sales/qrmx4te6lk
|