|
Til orientering er der ikke åbent i reparationscafeen i Mødestedet d. 5. juni (Grundlovsdag) til trods for at det første fredag i måneden. Der er heller ikke åbent i feriemåneder juli og august.
Men 4. september er man velkommen til at møde frem.
Venlig hilsen Ældre Sagen Nordfyn
|